DÔLEŽITÉ JE BYŤ niekde vonku, TO OSTATNÉ JE IRELEVANTNÉ ...
V roku 1985 sa skupinka súrodencov z Britskej Kolumbie vydala dole pozdĺž západného pobrežia až do San Diega, kde založili spoločnosť GSI Outdoors. Začínali s niekoľkými kúskami modrého smaltovaného riadu a povrchnými vedomostí tábornického vybavenia. Čoskoro začala firma rásť, venovať sa dizajnu, výrobe, obchodu a marketingu. Vyrábala čoraz väčšie množstvo outdoorového riadu a vybavenia pre stolovanie.
Po nejakej dobe sa Don, Ian a Kathy Scott rozhodli presunúť sídlo spoločnosti do Spokane, štát Washington, kde vyrastali. Ako hovoria, ich cieľom bolo priniesť do sveta outdoorového varenia a stolovania pohodlie domova. Jedlo je vášeň, jedlo ľudí spája, jesť vonku je zábavné. Koniec koncov, čo je lepšie ako byť niekde vonku? Predsa byť vonku so skvelými ľuďmi a skvelým jedlom.
Dnes sú výrobky GSI Outdoors dostupné po celom svete a značku GSI preslávili skvelou kvalitou, technickými parametrami a moderným dizajnom. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žiadne záväzky k anonymnej skupine akcionárov, predstavenstvu, alebo komukoľvek inému, okrem svojich vlastných zákazníkov, obchodných partnerov a voči sebe samým. Je to sloboda, ktorá im dáva voľnosť rýchlo reagovať na potreby zákazníkov, ktorí sa, rovnako ako ľudia z GSI, tak radi pohybujú v prírode.
V GSI Outdoors sa nesnažíme priniesť na trh prevratné novinky vďaka nejakému "novému zázračnému materiálu", ani vďaka monumentálnemu tlačeniu nejakej nepredstaviteľnej vychytávky. Nie. My považujeme za inováciu stvorenie unikátneho, no predstaviteľného a hmatateľného produktu, ktorý zodpovedá našim predstavám a rešpektuje hodnoty, ktoré zdieľame. Sme veľmi hrdí na to, že sa nám podarilo vytvoriť nové a zaujímavé vecičky z toho, čo ostatní považovali za nemožné, alebo to nestálo za ich námahu. Vieme, že tento prístup si môžeme zachovať len vďaka našim zákazníkom, ktorí sú cenným zdrojom inšpirácie.
GSI Outdoors je malá rodinná spoločnosť. Nemáme žiadne záväzky k anonymnej skupine akcionárov, predstavenstvu, alebo komukoľvek inému, okrem našich zákazníkov, obchodných partnerov a voči sebe samým. Je to sloboda, ktorá stelesňuje outdoor, a dáva nám voľnosť reagovať na potreby našich zákazníkov, ktorí milujú pohyb v prírode, rovnako tak, ako my.